Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с вратите

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с вратите

    Колеги от много време имам проблем с вратите и по-точно със задните. При пеминаване през по-големи неравности или скосения на асфалта вратите тракат.

    Все отлагах да пиша по проблема, но немога да се оправя с това, колкото. И сега срам не срам пиша за помощ.

    Как ли не ги регулирах. Натиках машунките на вътре за да могат да се затварят по-стегнато и по прилепнали към купето. Нещата се пооправиха, защото преди и по малките неравности хлопаха, но сега при големите пак си хлопат.

    Всичко е стегнато по пантите. При отворена врата като я хвана и да напъна на горе - на долу не усещам луфтове. Много стегнато, но като са затворени се удрят в калника и тропат. Не мога да вдигна машинките на горе много защото пък се затваря трудно самата врата. И гледам калника точно на S-образната форма е потрита боята от контакта с вратата.

    Някой има ли такива проблеми и решил ли ги е някак?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Що не пробваш с други оплътнители, вземи от някой колега за проба. Това като идея само... Иначе и аз гледам на едната ми врата нещо протрито, но все още няма тропания. Та ще следя темата, занапред може да ми е от полза.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #3
      Уплътненията са ми здрави навсякъде. Аз на вратите имам едни лайсни предпазни. Като се отваря вратата и се буфне някъде да не се нарани самата врата. И те може би опират, но и на други коли без такива пак им тропат вратите съм забелязал. Ще пробвам да ги махна въпреки, че веднъж ми спасиха вратата... и ше видя дали ше тропа пак.

      Или другия вариант е да я вдигна леко на горе от самите панти. Мисля с 1 мм ако я вдигна ще млъкне, но и "линията" ще се размести. Та незнам....
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        И аз брах ядове когато 4 червени врати, от две различни червени коли, трябваше да забода на кола на която нямаше нищо.......има едни подложки дето се слагат под пантите(между тях и рамата) и с тях е регулира навътре навън вратата......
        Като цяло вратата се регулирва от двете панти, и закопчалката в която влиза, не мисля че някой може да ти даде смислен съвет от разстояние, при положение че ти на място с колата пред себе си срещаш трудности - фащаш шестограма и почваш......едната панта нагоре, другата надолу - гимнастика си е, но друг начин няма....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          И аз брах ядове когато 4 червени врати, от две различни червени коли, трябваше да забода на кола на която нямаше нищо.......има едни подложки дето се слагат под пантите(между тях и рамата) и с тях е регулира навътре навън вратата......
          Като цяло вратата се регулирва от двете панти, и закопчалката в която влиза, не мисля че някой може да ти даде смислен съвет от разстояние, при положение че ти на място с колата пред себе си срещаш трудности - фащаш шестограма и почваш......едната панта нагоре, другата надолу - гимнастика си е, но друг начин няма....
          Пантите не съм ги бутал. Само закопчалката регулирам. Ще взема да си поиграя с пантите малко.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Задавам си въпроса, дали си се замислял че тракането може да е вътре във вратите?
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              Задавам си въпроса, дали си се замислял че тракането може да е вътре във вратите?
              Вътре вратите са изолирани Това беше вървото което направих когато купих колата. Скъцаха от вътре и с ъм ги изолирал добре. Там няма проблеми.
              Last edited by fiore; d.m.y г., 13:59.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Вътре вратите са изолирани Това беше вървото което направих когато купих колата. Скъцаха от вътре и с ъм ги изолирал добре. Там няма проблеми.
                с какво се изолират от вътре вратите, че май и на мен ми трябва
                Alfa Romeo 147 1.6 TS Distinctive

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Вътре вратите са изолирани Това беше вървото което направих когато купих колата. Скъцаха от вътре и с ъм ги изолирал добре. Там няма проблеми.
                  И все пак е възможно нещо да се е откачило нали? Не е възможно да ти тракат вратите когато са затворени от панти или брава, освен ако бравата ти не затваря добре.
                  Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                  sprint tropheo
                  155/1.8
                  156/2.0 Selespeed

                  Comment


                  • #10
                    Аз в случая вече не мога да разбера вратата като цяло ли хлопа, или се чува притракване от вратата - щото ако е второто да не се аба да пиша, щото има поне 10 неща вътре дето могат да се разхлабят и да тракат, и едно разглобяване ще има 100 пъти по голям ефект от каквото и да е писане и коментиране....
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #11
                      аз като си пусна музика и като надуя се чува едно тракане от всички врати,някакви идеи за отстраняване на този дразнещ шум
                      Аlfa156 1.8TS 2000

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Аз в случая вече не мога да разбера вратата като цяло ли хлопа, или се чува притракване от вратата - щото ако е второто да не се аба да пиша, щото има поне 10 неща вътре дето могат да се разхлабят и да тракат, и едно разглобяване ще има 100 пъти по голям ефект от каквото и да е писане и коментиране....
                        разглобявах я точно тази дето трака най-много на скоро. Вътре всичко е наред. Жената се вози днес отзад и вика "не е от вратите". Нещо от зад е. Ма аз го чувам точно зад главата си.

                        Незнам горе шапките на амортесьорите имат едни тампони, да не там да има нещо да трака... но като се постопли тогава ще я човъркам.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Човеко, формулирай се тогава правилно. Тук питаш за врати. Сега се оказва че не е от врати. Вече започвам да си мисля че си събираш информация за това кое какво е и как работи.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            разглобявах я точно тази дето трака най-много на скоро. Вътре всичко е наред. Жената се вози днес отзад и вика "не е от вратите". Нещо от зад е. Ма аз го чувам точно зад главата си.

                            Незнам горе шапките на амортесьорите имат едни тампони, да не там да има нещо да трака... но като се постопли тогава ще я човъркам.
                            В 90% от случейте 147/156 не тракат от вратите а от седалките и кората под задния джам
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                              В 90% от случейте 147/156 не тракат от вратите а от седалките и кората под задния джам
                              На кората имам говорители от зад и магнитите опират в долната кора и тя седи уплътнена. Не може от там да трака, но ще го проверя.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X